Nu sunt produse în coș.
Înapoi la magazinPasul 1: Alegeți produsele pe care le doriți.
Pasul 2: Adăugați produsele în coș prin apăsarea butonului negru “ADAUGĂ ÎN COȘ”.
Pasul 3: Deschideți coșul dvs. de cumpărături, situat în dreapta sus, și plasați comanda.
Pasul 4: Completați (cu atenție) câmpurile. Dacă doriți să livrați comanda la o altă adresă, bifați căsuța Livrezi la o altă adresă? apoi completați și acele câmpuri.
Și atât! În scurt timp de la plasarea comenzii, vă vom contacta pentru confirmare! Pentru orice fel de nelămuriri, contactati-ne!
De obicei email-ul de confirmare il primesti imediat ce ai finalizat comanda. In cazuri exceptionale, poate dura pana la 15 min primirea emailului de confirmare.
Va recomandam sa verificati si folderul SPAM. Pentru evitarea acestui lucru, recomandam adaugarea in lista dvs. de contacte a adreselor de email comenzi@lenjeriehotel.ro si officelenjeriehotel@yahoo.com.
Ai nevoie sa returnezi o comanda sau doar un produs? Nimic mai simplu! Urmeaza pasii de mai jos si asigura-te ca respecti termenul de 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului:
1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Comenzi. Aici vei avea afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, ca sa vezi produsele si cantitatea. In cazul in care nu ai cont, poti afla in emailul primit numarul comenzii si cantitatea fiecarui produs.
2. Acceseaza pagina Politica de returnari si completeaza formularul de retur.
3. Odata ce solicitarea de retur este inregistrata, vei primi notificari prin e-mail sau SMS despre statusul comenzii.
Te informam cand returul ajunge la depozit;
Dupa ce verificam produsele returnate, vei fi informat daca toate conditiile pentru a returna un produs au fost indeplinite.
Te vom anunta cand se efectueaza plata, reprezentand echivalentul returului tau.
Important: formularul de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.
Din moment ce comanda a fost trimisa curierului, nu mai poate fi facuta nicio modificare comenzii procesate. Pentru orice problema, in schimb, nu ezitati sa ne contactati (click aici).
In pagina “Cos” aveti un camp denumit “Cod cupon” apoi pentru validare apasati butonul “Aplica cupon”.
*Doar un singur cod de discount poate fi folosit per comanda.
Momentan, modalitatea de livrare se face prin curier rapid (Nemo Express). Pentru comenzile din afara listei de localitati (“Listei localitatilor carora nu li se aplica tariful pentru kilometri exteriori”) se pot percepe taxe suplimentare de livrare (0.80 lei / kilometru exterior).
*Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele daune produse pe timpul expedierii.
Plata produselor se va face ramburs in momentul primirii coletului daca suma nu depaseste 5000 de lei* si online prin plata direct cu cardul prin procesatorul de plati MobilePay.
*Daca suma depaseste 5000 de lei se va emite o factura iar plata se va face cu ordin de plata.
Prima data, va rugam sa verificati e-mail-ul de confirmare in care vedeti lista produselor comandate. Verificati si daca ati primit un e-mail in care v-am notificat ca anumite produse nu mai sunt momentan in stoc. In acest caz, suma totala va reflecta exact costul produselor expediate.
In cazul in care nu ati primit nici un e-mail de notificare, va rugam sa ne contactati (click aici).
Daca aveti un alt produs decat cel comandat, va vom inlocui produsul in cel mai scurt timp posibil.
Daca produsele sunt deteriorate pe timpul transportului, nu ne asumam raspunderea pentru acest lucru. Garantam pentru conformitatea produselor noastre in momentul predarii comenzii catre curier.
Pentru nelamuriri sau detalii, nu ezitati sa ne contactati (click aici).